نقوی: می‌خواهند با هجمه به کریمی قدوسی صورت مسئله را پاک کنند-راهبرد معاصر

نقوی: می‌خواهند با هجمه به کریمی قدوسی صورت مسئله را پاک کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: ناکارآمدهایی که از انتشار لیست دو تابعیتی ها وحشت‌زده شده‌اند، می‌خواهند با تهمت پراکنی به آقای کریمی قدوسی که نماینده انقلابی مجلس است، صورت‌مسئله را پاک کنند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 26
کد خبر: ۱۷۴۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تحریف اظهاراتش در یک رسانه درباره جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد، گفت: بنده به‌هیچ‌عنوان درباره اینکه آقای کریمی قدوسی ایرانی‌الاصل نیست صحبتی نکردم بلکه گفتم ایشان از نمایندگان انقلابی و متعهد مجلس است.

 

وی گفت: اقدامات روشنگرانه آقای کریمی قدوسی موجب عصبانیت برخی گروه‌های سیاسی شده است که باید از آنها پرسید چرا به‌جای اینکه پاسخگوی عملکرد خود باشید به آقای کریمی قدوسی هجمه می‌کنید؟ طبیعی است که آقای کریمی قدوسی بر اساس وظیفه و رسالتی دارد دست به روشنگری می‌زند و روشنگری‌های ایشان انقلابی و مجاهدانه است.

 

نقوی گفت: تصور می‌کنند با هجمه به امثال آقای کریمی قدوسی می‌توانند از پاسخگوی به عملکرد خود فرار کنند و زمین‌بازی را تغییر دهند؛ ناکارآمدهای که از انتشار لیست دو تابعیتی ها وحشت‌زده شده‌اند، می‌خواهند با تهمت پراکنی به آقای کریمی قدوسی که نماینده انقلابی مجلس است، صورت‌مسئله را پاک کنند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده